Re: Czy to prawda, że nie da się kupić nowego laptopa z XP?

Autor: Pawel Kraszewski <pawel_at_kraszewscy.net>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 09:57:15 MET

Radosław Sokół wrote:

> Litości! Vista nie jest złem wcielonym! Przy nowym komputerze
> to system co najmniej tak samo dobry jak XP!

I pewnie dlatego w każdym głosowaniu średnio 90% specjalistów IT nie chce
Visty na swoim komputerze (ani w swojej firmie, jeżeli mają wpływ na proces
decyzyjny przy zakupie oprogramowania). Mam ten szajs w pracy na laptopie i
wystarczy, żeby go serdecznie znienawidzić (system, nie laptopa).

--
 Pawel Kraszewski
 http://www.Kraszewscy.NET