Re: Upgrade PC - Intel Socket478 do 1000zł

Autor: madman <madman_at_tkdami.net>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 09:48:12 MET

Użytkownik "Grzegorz Nowak" <just@ask.me> napisał w wiadomości
news:fi0lii$500$1@news.onet.pl...

> Nie lepiej to spuscic i kupic cos z pcie?
>
> --
> pozdr

A ile on dostanie za ta puche ? 700 zl ?=D jezeli ktos to kupi.lepiej zrobic
tak
1.Update biosu (w Abitach to smiesznie proste z windy mozna to zrobic ) +
chlodzenie na mostek i zasilanie (plyte masz dobra do oc a za 50 zl mozesz
radiatory kupic)
2.Zakup P4 3,0 800Mhz Prescott ( 300 zl ) + dobry radiator np.SCYTHE Ninja
PLUS rev. B ( 120 zl) + wentylator Noctua NF-R8 ( 50 zl )(opcja jak sie
bedzie zbyt grzalo)
2.Zakup Grafiki GeCube Radeon HD 2600 PRO 512 DDR2 ( 400 zl ) chyba ze
chcesz zostac przy XPku i DX9 wtedy PowerColor Radeon X1950 PRO 512 DDR3 (
500 zl)
3.Podkrecanie procka,zmniejszenie timingow pamieci i zmiana taktowan grafy
=)

Istnieje opcja ze zasilacz moze nie wyrabiac (nie napisales jaki masz) wiec
jeszcze 300 zl trzeba bedzie dolozyc ( polecam CHIEFTEC 650W LOW NOISE
SERIES GPS-650AB-A mam taki i jestem zadowolony a moj komp to Barton M
2500+@ 2600 Mhz [ 13x200 1.8V ] 2x1GB na 2-4-4-6 GeCube radeon 1950 XTX
650/700 2xWD 250 GB SATA Nagrywarka- 2 wentylatory Noctuy )