Re: procesory T5500 a T2450

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Tue 20 Nov 2007 - 16:26:33 MET

  mastik wrote:

> jak to dokładnie jest z tym FSB w T2450 bo np.
> http://www.corrino.pl/?sGet=316d3fe8c0b45fe866c66421de49f1ba ina kilku innych
> jest podane 667, na innych 533

raczej 533. "zwykłe" Core Duo (o numerach będących wielokrotnościami
setki) działają z szyną 667, "pięćdziesiątki" wyższym zegarem nadrabiają
m.in. niższą FSB.

> mógłby ktoś rozwinąć to najogólniej dla laika? Szybko "wygooglałem" co to ale
> nie mówi mi najwięcej, ten SpeedStep to jakaś aplikacja konfigurowana przez
> użytkownika? jest w każdym notebooku?

przy niskim obciążeniu regulowany jest m.in. mnożnik procesora. dolną
granicą w Core Duo jest AFAIR 6x - przy FSB 533 da to częstotliwość
800 MHz, dla 667 - 1 GHz...

pozdrowienia,
shadow