Re: procesory T5500 a T2450

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Tue 20 Nov 2007 - 13:42:41 MET

 mastik wrote:
> mimo wszystko wolałbym usłyszeć inny argument niż "sprzedawca mi
> powiedział", mam co do ich opinii dosyć mieszane uczucia po kupnie
> aparatu cyfrowego gdy swoją fachowością niezbyt "grzeszyli"
> Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam również.

hahaha tak to jest jak ktos polezie do sklepu i sie zdaje na opinie
sprzedawcy ktory wciska to co mu akurat jest wygodniej a pozniej tu blyska w
usenecie zaslyszanymi tekstami bez sprawdzenia czegokolwiek :)
Rzeczywista roznica w laptopach miedzy 2xxx a 5xxx jest bardzo mala.
Magistrala przy laptopowym core duo 533 czy 667 nie ma wiekszego znaczenia,
bardziej samo taktowanie. Jedyne plusy to pelniejsza obsluga w 5xxx
instrukcji 64 bitowych, chociaz tak na prawde to nie sa procki 64 bitowe w
pelni (jak np niektore amd) wiec zysk z tego bylby niewielki.
Energooszczednosc.... ponoc 5xxx sa ciut bardziej energooszczedne ale w
rzeczywistosci malo kto to zauwaza bo roznice sa kilku procent (producent
pisze ze chyba DO 15% ale tyle nikt nie zauwazyl). Wogole do celeronow nie
ma co porownywac tego - to dwa swiaty. 2xxx ma wszystkie systemy
oszczedzania energii i ogolnie jest oszczedny.
Nie wiem jakie ma byc zastosowanie komputera, ale jezeli ma robic cos
"ciezszego" to wybralbym procka z wiekszym taktowaniem, ew. jezeli roznica
bylaby minmalna w taktowaniu to 5xxx. Jak nie "cos, gdzie kazdy mhz i
sekunda sie liczą na wage zlota" to wybralbym to co jest tansze.
Sam mam 2250 i nie cierpie katuszy a wrecz chwale :)

wiecej poszukaj tu: (uzyj wyszukiwarki)
http://forum.laptopy.info.pl/index.php

--
chemik333