Re: karta d¼wiêkowa po ethernecie?

Autor: newsy z onetu <newsyzonetu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 14:06:33 MET

palacz pisze:
> Witam
> Czy s± jakie¶ rozwi±zania pozwalaj±ce na pod³±czanie karty d¼wiêkowej
> przez ethernet (wifi) czy te¿ bluetooth (o ile nie bêdzie za wolno)?
> Od jakiego¶ czasu u¿ywam laptopa zamiast PC i to nawet w domu.
> Fajna sprawa - zupe³nie inna kultura pracy, nie buczy, nie grzeje prawie
> wcale, nie wysusza powietrza i mo¿na "pracowaæ" na le¿±co lub w
> jakiejkolwiek innej dziwnej pozycji :-)
> Jest tylko jeden problem - g³o¶niki. W moim Dellu D400 jest to takie
> ma³e ¶mieszne cusik z tendencjami do trzeszczenia jak jest g³o¶niej. O
> [...]
przy³±czam siê do pytania, sam szuka³em czego¶ takiego, na razie mam sb
audigy2 w PC, który robi za domowy serwerek, router itp itd i ³±czê siê
z tym przez wifi, jednak nie jest to idealne rozwi±zanie (wola³bym
bezpo¶rednio d¼wiêk odgrywaæ z laptopa.. mo¿e da³oby siê jaki¶ serwer
d¼wiêku zrobiæ - nie wiem).
wifi na pewno nie jest zbyt wolne
nie wiem jak bluetooth
pozdrawiam