Re: Tablet graficzny

Autor: minstal <minstal_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 07:33:49 MET

goto pisze:
> Witam,
>
> Czasami zdarza mi się potrzebować narysować jakiś prosty schematyczny
> rysunek (np do zadania z fizyki), więc pomyślałem sobie, że fajnie by
> się takie coś rysowało za pomocą tabletu (może się mylę, bo nigdy nie
> miałem tabletu w ręku).

Sprawdź sobie najpierw jakiś darmowy program cad do 2D np. A9, do
tabletu trzeba się przyzwyczaić.

> Popatrzyłem trochę na ofertę i widzę, że właściwie są tablety 3 firm.
> Jaki model byście mi polecili (200 zł... gdyby było warto mogę się
> szarpnąć do 300 zł)?

Jak ci już napisali możesz wybrać:
WACOM (np Volito 2)
.
.
.
.
.
.

.
.
.
lub innej firmy ;)

> Wydaje mi się, że taki o powierzchni roboczej A6 jest trochę za mały i
> przegrywa z A5, ale ponownie odwołuję się do Waszego doświadczenia jak
> to jest naprawdę?

Przy większej powierzchni roboczej najeździsz się "jak głupi",
powierzchnia tabletu odwzorowuje ekran (sprawdź jakie ruchy wykonujesz
myszką), a zawsze możesz zrobić zoom.