Re: Jak znaleźć laptopa z matowym ekranem?

Autor: Mariusz <mk(USUNTO)_at_namyslow.net>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 21:06:19 MET

> No niech Ci będzie. Ja to nazywam stylem utylitarnym, w sumie jeśli ktoś
> lubi np. ubrania wojskowe to i thinkpad mu się spodoba.

Militarne to np Panasoniki z odpowiedniej serii, a czarny think to po prostu
komputer dla biznesu, bez wodotrysków i zbędnych bajerów (świecidełek,
mrygadełek i 10 naklejek zajmujących 3/4 wolnej obudowy). Ciekawe czemu
Maci, jako wzór "modnego" kompa jakoś też takie bez wodotrysków, czarny lub
srebrny i koniec ;-)

--
Mariusz