Re: zasilacz a problemy z uruchomieniem komputera

Autor: trednu <trednu_at_gmail.com>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 15:28:02 MET

On 14 Lis, 14:53, "Jan P. Ciecinski" <j...@ciecinski.eco.pl> wrote:

> Witam!
> Rozwi zanie jest proste - Twoja p yta g ówna jest stara i
> niekompatybilna z nowym, dobrym zasilaczem.
> A konkretnie jest ró nica w podawanych napi ciach przez zasilacze.
> Trzeba to sprawdzi na tabliczce znamionowej lub stronie producenta
> (patrz na zasilanie 5V - nowe zasilacze mog nie mie 2x5V) .

Sorry ale dla mnie zasilacz ATXv2.0 to zasilacz ATXv2.0.
Nie wiem o co Ci chodzi z linia 5V ? Czy chodzi Ci o linie - czy +
5V ?
Tabliczka znamionowa zasilacza Chieftec:
Zasilanie:
100V~127V | 8A
220V~240V | 4A

Napi cie:

+5V

+3,3V

+12V1

+12V2

-12V

+5VSB
Cz stotliwo :
47-63 Hz

Pr d:

26A

28A

14A

15A

0.5A

2A

140W MAX.

168W

180W

6W

10W
Moc:

400W
          czna obci alno :
390W MAX.

Tabliczka znamionowa feel'a znalazlem tutaj:
http://www.overclockers.pl/recenzje/review_54/review54_3.jpg
Roznica jaka widze jest taka ze jeden ma -5V a drugi nie.
Czy to moze powodowac takie problemy ?