Re: Komputer się nie uruchamia...

Autor: Brodi <madmax81_at_ilovespam.interia.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 23:10:17 MET

> Wymieniłem więc zasilacz, kartę graficzną, odłączyłem hdd i cd/dvd,
> sprawdziłem kondensatory na płycie głównej (MSI KT4AV, MS-6712 ver.10A).
No fakt płyta główna swoje latka ma :]

Ja bym jeszcze sprawdził inne ramy, ta płyta ma ustawianie fsb zworkami
? Jeśli tak to ustaw 100 albo 133 MHz, wstaw kostke, jak odpali to ustaw
ramy ręcznei na 166 zamiast defaultowych 200 ( jeśli to ddr400), jeśli
słabsze to zwiększ timing , może pomoże.

Baterie od biosu sprawdzałeś ? Może siadła