Re: nowa na grupie ale... stara

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 17:22:00 MET

Rosa pisze:
> Moze nie napisalam podstawowej wiadomosci, ze od paru lat jestem w
> Canadzie i nikt tutaj nie uzywa zadnych e, a, z "ogonkami" .

To akurat zaleĹźy tylko od wyboru schematu klawiatury w systemie,
odpowiednim jest "Polski programisty" (w angielskim OS będzie oczywiście
adekwatne tłumaczenie). O szczegóły tego zabiegu można pytać na grupie
poświęconej winnt.

> Chodzi o mozliwosc wysylania e-mail-i z polska czcionka, bo pewne
> polskie grupy dyskusyjne tego wymagaja.

Nie wymagają. Jeśli nie ma możliwości tworzenia wiadomości z ogonkami
lub są z tym problemy to należy pisać bez polskich liter.

> Kolega probowal zainstalowac driver dla camery i printera

Litości... :) *kamery* i *drukarki*

> ktorych teoretyznie Vista nie przyjmuje

To już problem do poruszenia na grupie zajmującej się winnt.

> Ale moze i Was bede podczytywac, ....jezeli cos zrozumiem. :-(

Podpytywać też można :) Byle tylko o sprawy sprzętowe ;)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl
E-mail podany w nagłówku nie jest sprawdzany na bieżąco.