Re: problem z płytą GA965P-DS3

Autor: Player <player_at_nooooooooooooooooooooooooo.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 09:08:36 MET

> Problem polega na tym, że nawet minimalna zmiana FSB w biosie powoduje
> zawieszenie się biosu w taki sposób, że nie mogę do niego wejść i zmienić
> tego z powrotem, tylko muszę resetować go przez zwarcie zworki na płycie.
> Jeżeli zmieniam FSB programem z poziomu so, to system działa prawidłowo
> dopóki go nie zrestartuję i wtedy dzieje się jak wyżej.
>
> Może ktoś ma jakiś pomysł.

tez miałem ten problem na S3

ja mam proc z FSB 200 i próbowałem najpierw 210 205 220 - i nic nie wstaje a
pozniej ustawiłem 266 i komp smiga, nastepnie 300 i to samo, FSB karty
graficznej zostaw na AUTO bo przy ręcznym nawet 100MHz się wiesza, to samo
pamięci stabilniej chodzą na auto a jezeli muszą być przetaktowane to podnoś
napięcie.

acha do jakiegokolwiek oc u mnie muszę podnieśc napięcie na GMCH czyli
mostku na +0.1V