Re: nowa na grupie ale... stara

Autor: Marcin P. <lelec_at_op.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 08:01:41 MET

Użytkownik "Rosa" <halinab@WYTNIJTOcaninter.net> napisał w wiadomości news:9ff5a$47393697$cef8ac14$4286@TEKSAVVY.COM...
> Witam Was!
> Jestem tutaj pierwszy raz i przede wszystkim chce sie dowiedziec,czy
> jest to najbardziej odpowiednia grupa , zeby podniesc swoja wiedze o
> compie i moc Was podpytywac, kiedy nie radze sobie sama.
> Bede tylko od "brania" , ale mam prawo do tego, jako chyba pierwsza
> polska emerytka-informatyk. Jestem historia informatyki. Kto z Was
> slyszal o takich compach jak UMC-1 albo ZAM2 GAMMA. Potem weszly ODRY.

Witaj. O Odrach się uczyłem, nawet poznałem jej budowę. Teraz pracuję
w instytucji, w której koleżanki przacowały na tym sprzęcie; opowiadają
 o puszczaniu przeniegów, karty dziurkowane z programami jeszcze leżą
w pudłach. Piękne opowieści ...

[...]
> Jak mozna najprosciej zainstalowac polska czcionke czyli "ogonki"?

Jeśli to polska wersja Visty, to w zasadzie wszystko jest w standardzie, i nic
nie trzeba instalować. Powiedz lepiej, jaki dokładnie MODEL DRUKARKI,
jaki interfejs (USB?, LPT?), z czego drukujesz (program?), czy ogonki widać
na monitorze? I która Vista, gwoli ścisłości?

> Moze ktos mi napisze na priv, zeby nie zasmiecac grupy. Nie znam
> jeszcze zwyczajow tej grupy.

Możnaby napisać: NTG (nie ta grupa), jeśli chodzi o Vistę,
 ale jeśli chodzi o drukarkę to TG (ta grupa), więc pytaj śmiało

> Serdecznie Was pozdrawiam i chyba bede tutaj czestym gosciem
> Halina

Jeszcze raz sitamy.

Serdeczne pozdrowienia

--