Re: Zmiana komputera - parę pytań

Autor: TanSid <tansid_tnijto_at_go2.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 22:59:29 MET

"Solar" wrote:
> Plan:
>E6750, 2GB Geil 800 CL4, 8800GT BFG (a może być EVGA?)

Pol godz. temu skrecilem cos podobnego, czekam tylko na karte
grafiki. Odnosnie ram, mozesz pomyslec tez nad OCZ Platinum rev2,
osobiscie je wybralem tyle, ze 2x2x1GB. Co do karty BFG ma 5 letnia
gwarancje, EVGA jest ok, ale wersje superclocker, ko, super
superclocker. Bardzo dobry jest tez Gigabyte, ma najwyzsze takty.

> Cel:
> 80% gry.

W grach bedzie to bardzo wydajna jednostka, szczegolnie jak jeszcze
wycisniesz troche z proca.

> 1. Jaki zasilacz do tego? Bo rozumiem, że mój Topower 350 będzie za
> słaby.

Powinien wystarczyc, pod warunkiem, ze nie bedzie o/c i 1 dysk, bez
dodatkowych gratow.
Jednak aby miec swiety spokoj, to polecam Corsairs HX520W, drogi, ale
doskonaly sprzet.

> 2. Czy moja stara obudowa midi wystarczy? Kanału powietrznego nie
> ma, ale ma miejsce na mały wentylator na górze.

Obudowa to obudowa, jesli sie wszystko zmiesci to wystarczy, choc
polecam jakas z dobrym chlodzeniem. Zainwestowalem w Coolmaster z
140mm wentyle z przodu i 250mm z boku plus 120mm wyciagajacy z tylu,
potrafia wywiac wszystko ;) To juz zalezy od tego czy masz kase na
obudowe i jaka Ci sie podoba, nieraz warto troche dac na obudowe.
Przed tem mialem Chieftec Matrix przez 3 lata i doceniam dobre
wykonianie obudowy. Liczy sie dla mnie dobre chlodzenie i cisza.

TansSid