Re: Zestaw głośnikowy 2.1

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 12:06:24 MET

Konrad Kosmowski wrote:
> Cokolwiek byle 2 bez tego woofera. Creative ma (miał?) w ofercie taki
> zestawik, dwugłośnikowy - dwa głośniki w drewnianej obudowie, niezbyt
> głośne (ok. 20 watt) ale to chyba nikomu niepotrzebne. :)

Creative M80. Niestety dostanie ich dziś graniczy z cudem, a szkoda, bo to
bezdyskusyjnie najlepsze tanie monitory. Żaden budżetowy 2.1 nie zagra tak
czysto. Szczególnie podoba mi się w nich środek i doskonale kontrolowany,
jednocześnie głęboki (mimo bass-reflex) dół pasma (czego nie zapewniają
zwykłe subwoofery, które zwykle po prostu dudnią).

k,