Re: Cos pada ale co?

Autor: tomjas <tomjas_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl>
Data: Sun 11 Nov 2007 - 13:02:20 MET

On Sun, 11 Nov 2007 10:28:05 +0100, KILu wrote:

> Bateria na pewno nie jest przyczyną. Za to może nią być zasilacz. Odłącz
> dyski (od zasilania i płyty), odłącz napędy, wyjmij jeden z modułów
> pamięci i zobacz, czy wtedy zacznie działać. Jeśli będzie choć trochę
> lepiej - czym prędzej zmień zasilacz. Jeśli nie... coś zaczyna się dziać z
> płytą. Przyczyny mogą być różne - kurz, mikropęknięcia powstające w
> związku z mechanicznymi naprężeniami w okolicach procka...

Tak zrobilem na samym poczatku. Poodlaczalem praktycznie wszystkie
mozliwe zbedne urzadzenia. Zostal tylko procek, jedna kosc ramu
i grafika - mialem nadzieje, ze bios poinformuje mnie "piszczeniem"
czego mu brauje lub co jest nie tak. Odkurzylem plyte i wszystkie sloty.
Dalej to samo.
Pozdrawiam.

 [ tomjas@WYTNIJTOpoczta.onet.pl ] [ GG#   4513130 ]
 [ Registered Linux User# 309932 ] [ICQ# 173190698 ]