Re: HP Compaq 6710b i problem z wbudowan vist

Autor: Wojtek <w.orzech_at_gmail.com>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 15:34:09 MET

On 10 Lis, 13:39, "Dysiek" <nie...@com.pl> wrote:

> Start ->wszystkie programy -> HP Beckup & Recovery -> HP Beckup & Recovery
> Manager -> Kliknac Dalej ->Utworz dyski CD/DVD do odzyskiwania systemu
>
> Pozdrawiam
> Dysiek

Problem w tym, ze u mnie takiej opcji nie ma. Prawdopodobnie dlatego,
ze uzywam visty, ktora odtworzylem po awarii - a plyty mozna nagrac
tylko w pierwszej instalacji...
Po pierwszej instalacji chcialem zmniejszyc partycje systemowa. Udalo
sie ale tylko do 80 GB - przynajmniej vista nie potrafila tej partycji
bardziej zmniejszyc. Wobec tego zainstalowalem partition magica - przy
uruchomieniu system sie zawiesil i partycja z danymi ulegla
uszkodzeniu - nie bylo jej widac po nastepnym uruchomieniu systemu.
Poniewaz wszystkie programy do partycjonowania jakich uzylem
wskazywaly na blad tabeli partycji, postanowilem przywrocic system do
pierwotnej postaci aby sprobowac ponownie - jak widac nie warto bylo :
(
Co za idiota wymyslil, zeby zamiast systemu na plycie, umieszczac go
na dysku twardym? Gdyby jeszcze byla mozliwosc zakupu laptopa bez
systemu, to pol biedy, ale nie bylo takiej opcji...