Re: Czy to mozliwe?

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 15:10:42 MET

Dnia Sat, 10 Nov 2007 14:17:44 +0100, Daniel napisał(a):

> Komp znajomego:
>
> Pentium 4 775 3,4GHz 2MB / 1Gb RAM DDR1
>
> Komp moj: AMD 64 x2 3800 / 1 GB RAM DDR2
>
> Przy przegladaniu netu, uzywaniu office 2000 i klikaniu po okienkach w
> windowsie, komputer znajomego chodzi o wiele szyciej. Czy to mozliwe???
> (windowsy xp na obu komputerach bez antywirow ani zbednych programow,
> niedawno po formacie.)

Szczerze mówiąc to ja nie wyczuwam różnicy w office między moim firmowym
laptopem na P3 1600 na 512 MB a domowym C2D 3333 na 2 GB. W jaki sposób Ty
to wykrywasz to nie wiem. Stawiam na HD. Otwieranie pliku (szczególnie
dużego). Stary, wolny dysk i na dodatek mocno pofragmentowany? Moc
procesora jest tu zupełnie nieistotna.