Re: Dyski USB 2.5"

Autor: Psychotrop vel Grzesiek \ <psychotrop_sp_at_op.pl>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 12:32:05 MET

pwil pisze:
> Mój dysk w kieszeni 2.5" działa na jednym USB, jak podłączam z tyłu {kilka
> komputerów}, a z kolei jak podłączam z przodu to nie działa, restartuje się
> jakby {kilka komputerów, tych samych}, na innym kabelku {grubszym} działał na
> jednym USB, gdzie na cienkim nie...

też to przerabiałem w swojej obudowie - rozwiązanie jest proste,
mianowicie wymienić te parchate kabelki w obudowie na porządne kable
sygnałowe - problem znika jak ręką odjął. szczegółów technicznych nie
znam o co w tym chodzi, ale taką rade dostałem od kumpli - ważne że
działa :)

--
Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki
(wytnij _sp) psychotrop_sp@op.pl