Re: dziwne nowe klawiatury

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 01:48:52 MET

Proces qwerty <qwerty01@poczta.fm> zwrócił błąd:

> Dziwne, bo ja zawsze trafiam. Może to kwestia przyzwyczajeń. ;P
> Skoro nie trafiasz, to może kup sobie specjalną klawiaturę, gdzie enter jest 4x
> większy. ;)

TNX, taką kupię za 40 lat :) Może używasz po prostu klawiatury na jakiej
się uczyłeś, a takich na których ja się uczyłem już nie ma, poza tym
wolałbym zwykłą, a piszę na notebookowej, która jest mniejsza i "wcina
się" sąsiedni klawisz. Dzisiaj przyszła klawa G11, większa od zwykłej,
nie taka jak Twoja propozycja, ale chyba przez 40 lat da radę ;)

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8