sata raid 0 jak odzyskac dane ?

Autor: Necro <hallucinogen2_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 06:06:12 MET

Witam.
Mam dwa dyski sata ktore pracowaly na innej plycie glownej jako sata raid 0.
Płyty juz nie mam :-(. W tej chwili mam nową plytę gl ktora nie ma raid.
Chcialbym odzyskac dane. Na tych dyskach nic nie bylo zapisywane.
1.Czy da sie jakos odzyskac dane nie majac fizycznego raid 0 ?.
2. Jesli sie nie da to czy po dokupieniu jakiejs karty PCI albo podpieciu
pod inną plyte glowna posiadającą raid 0 powinno sie udac odzyskac dane?
3. Czy ma znaczenie ktory dysk podepne pod dany kanal ?