Tuner TV - zewnetrzny czy wewnetrzny?

Autor: Wojtek Malina <wojtek_malina_at_gazeta.pl>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 22:21:54 MET

Witam,

Tuner TV - zewnetrzny czy wewnetrzny? Mam wewnętrzny i tutaj problemem
jest kiepska jakosc obrazu,mimo, ze z kablówki jest sygnal. Na
standardowym sofcie polowa kanalow mocno zaszumiona.

DScaler poprawił jakość odbioru, to z jednej strony, ale z drugiej -
znikła mi funkcjonalność pilota, a do tego wszystkiego... DScaler zzera
mi blisko 100% mocy jednego jądra... No moim zdamien to roszku za duzo...

I teraz sie zastanaiwam, czy zewnetrzny tuner nei bylby lkepszym
rozwiazaniem? Jak jest z jakoscia obrazu Tunerow zewn. w porownaniu do wewn?

??

Pozdr
WM