TrueCrypt i obciążenie CPU

Autor: MarlonB <zyrafa_at_wieloryb.kon>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 14:06:56 MET

Witam.

    Mam komputer :) Via C3 800MHz (wydajność jak Celeron 300 tak mi się
wydaje) 512MB RAM. Będzie na nim Windows 2000 Server na dysku 250GB. Dane
oprócz systemu będą zaszyfrowane dzięki programowi TrueCrypt.
Ktoś wie, jak bardzo praca na zaszyfrowanych danych będzie obciążać CPU?
Komputer będzie służył tylko jako serwer plików, będzie uruchomiona jedna
usługa i korzystać z plików będą MAX 4 osoby jednocześnie.

Oczywiście komputer może działać wolniej - nie ma sprawy - ale czy będzie na
tyle szybki, żeby wygodnie z nim pracować?

Pozdrawiam.

M.