Re: IBM R40 INTEL PIV M. 14'. Opłaca się?

Autor: Marcin P. <lelec_at_op.pl>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 11:44:18 MET

Użytkownik "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości news:fguncm$d7c$1@inews.gazeta.pl...

> Akurat do serii R nie ma problemu z zakupem tanich napędów. Drogo
> zaczyna się robić dopiero od T4x w górę.

> Pogadamy kiedy znajomek będzie chciał za kilka lat sprzedać F-S którego
> zakup mu doradziłeś. Mam przeświadczenie że wątkodawca będzie miał mniej
> problemów ze sprzedażą swojego (o ile oczywiście go kupi) ThinkPada :P

Znajomek postawił dwa warunki:
- taaaniooo
- żeby mi 2 lata w serwisie samochodowym wytrzymał
No to ja mu: F-S leży w markecie, tanio, gwarancja 2 lata, nowy, nie jakaś używka.
Jakby choć R-ki 50-ki IBMa były po 1500, to bym mu R-kę doradził.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB, 21' PVA