HP LaserJet 3005d - moduł sieciowy

Autor: Mariusz <mk_at_namyslow.net>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 10:14:39 MET

Mam drukarkę HP 3005D i chciałbym do niej dokupić moduł sieciowy gdyż
mam 2 komputery i używanie jej po USB jest niewygodne (nie zawsze jest
włączony komp do którego jest podłączona). Chciałbym dokupić moduł
sieciowy, ale oczywiście dedykowany ze strony HP to jakiś koszmar. Są
na allegro moduły 620n ale starszej serii - czy one będa pasować do
mojej drukarki - sprzedający nie są w stanie tego powierdzić na 100% a
wydatek rzędu 300 zł to nie 5 zł, że jak nei zadziała to wyrzucę.
Proszę o poradę jak to jest.
W sumie zależy mi tylko na wpięciu drukarki do ruterka i dostępności
jej po IP i to wszystko.
Moduł oryginalny 620n:
http://tinyurl.com/3dmuyk
A tu moduły na allegro: