Re: TV na Gigabyte 2600XT - pomocy.

Autor: Bazyl <bazyl3[CIACHO>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 14:23:02 MET

tbg wrote:
> klopoty sie pojawiaja jak masz rozne formaty obrazu, np monitor 4:3 i
> telewizor 16:9, wtedy czasem monitor zaczyna myslec, ze jest
> panoramiczny i mu sie rozdzielczosc zmienia idiotycznie. jedyna rada
> jaka znam to 2 profile o ktorych pisalem wczesniej.

Oba "zwykłe".

> a uninstallery do obydwu sterownikow sa na stronach ati i i nvidii.
> obydwaj producenci wiedza, ze sie przydaja na szczescie takie
> wynalazki.

Dzięki. Ciekawe, czy to coś pomoże.
PS. Czy kabel, który dobrze działał z NVidią może kaszanić obraz z ATI? Poza
tym w paczce była przejściówka 7pinowa wtyczka do karty, a z drugiej strony
4-piny i 3xcinch. Niestety, próbowałem puszczać i przez ten wynalazek -
ciągle kicha :(

--
Pozdrawiam
Bazyl [ bazyl3[CIACHO]@go2.pl ]