Re: Zalman ZM80C-HP a nowe karty graficzne.

Autor: adym <adym_at_nospamtenbit.pl>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 08:58:17 MET

emil pisze:

> Pasta jest ,kleju nie ma ale na radiatorach jest dwustronna taśma
> termoprzewodząca(są samoprzylepne.

Heh, nie wiem jak Twoj kolega zamontowal ZM80C na 7900GS.
Niestety u mnie Zalman nie pasuje :(
Po pierwsze rdzen jest podkątem 45 stopni do krawedzi plytki PCB i przez
to rozstaw otworów po przekątnej jest zbyt duzy, a chlodzenie trzeba
zamontować tak aby rurka heatpipe była w osi płytki.
Po drugie otwory w PCB za ciut za malej srednicy.
Chlodzenie idzie na allegro.
Chetnie kupilbym tego Pentagrama ale teraz juz sie boje czy bedzie pasowal..
Chyba pojde do sklepu i oblukam. Jest jeszcze VF700.