Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Tazzer <tazzer_at_o2.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 16:26:06 MET

On 6 Lis, 16:13, Adramelech <adr...@tu.nie.ma> wrote:
> "Artur M. Piwko" <milusi.pysiac...@buziaczek.pl> Odpowiedz nanews:slrnfj0thq.4jq.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl:

> To klient określa czy reklamuje towar z tytułu gwarancji, czy niezgodności z
> umową. Większość sprzedawców nie rząda by kliet udowodnił że niezgodność
> istaniała w momencie zakupu, nawet jeżeli mineło już wiecej niż 6 miesięcy od
> daty zakupu.
> No chyba że mamy do czynienia z laptopem Lenovo. Ta wspaniała i wychwalana tu
> firma daje 12 miesiący gwarancji od daty wyprodukowania laptopa przez Lenovo,
> [...]

Wiesz co Ci powiem? Ze to Wszystko zaczelo sie od tego, ze nie moglem
znalezc na stronie Benq informacji o serwisie. Wpisalem wiec w google
groups "benq serwis" i tam wyskoczyl mi jako jeden z pierwszych ten
temat:

http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/dac18d881a48d0f0/aa1aa67c41f6ea8d?hl=pl&lnk=st&q=serwis+benq#aa1aa67c41f6ea8d

Tam wlasnie kolega Adramelech nie daje sie przekonac do racji, ktora
ja glosze:) ale jednak na koniec dyskusji zostaje przekonany.
Zaznaczam, ze jest to sprzedawca, wiec tym bardziej dzieki Ci, ze
jestes z tych, ktorzy wiedza, ze cos takiego istnieje.
I w ogole dziekuje, bo dzieki Waszej dyskusji z linku wyzej
dowiedzialem sie o takich rzeczach i o moich prawach.

pozdrawiam
Tazz