Ile pomoze wymiana karty graficznej?

Autor: rom3k <rom3k2_at_wp.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 00:20:21 MET

Witam, zastanawiam sie nad pewna rzecza:

Mam taki komputer:
Athlon 2000XP+ 1667mhz, dwie kosci po 256RAM DDR1 333mhz (kingston i
goodram) , jeden slot wolny,
plyta glowna MSI KT3Ultra2, Karta graf: GF4 Titanium 4200 64RAM, AGPx4

Czy daloby sie jakims tanim kosztem zwiekszysc wydajnosc tego komputera,
planowalem zakup nowego,
ale zastanawiam sie czy nie warto sie wstrzymac i kupic dopiero po swietach
a teraz np zainwestowac
tylko w nowa karte graficzna za powiedzmy okolo 100-150zl czy duzo by to
pomoglo?
Moze daloby sie wtdy zagraz w jakas nowsze gry, oczwiscie nie chodzi mi o
nowe tytuly tylko
"nowsze" niz te w ktore moglem grac do tej pory.

Jedna z gier na ktorej mi zalezy to IL-2 Forgotten battles, otoz chodzi ona
calkiem plynnie na najwyzszych detalach
i najwyzszej rozdzielczosci jaka tam mozna ustawic, ale jak w powietrzu
pojawi sie troche samolowot zaczenie sie jakas
walka to wtedy gra ma tendencje do bardzo ktorkiego przycinania sie co jakis
czas, rzecz jasna bardzo to przeszkadza,
bo dzieje sie tak wtedy gdy np na celowniku mam jakis samolot. Kolejna czesc
tej gry Pacific Fighters, ma juz tendencje
do czestrzego przycinania sie.
Zastanawiam sie co by tutaj pomoglo?
Czy taka karta:
http://www.allegro.pl/item260106649_palit_geforce_fx5500_256mb_ddr_128bit_ag
p_x2_x4_x8.html
lub taka:
http://www.allegro.pl/item262739512_gigabyte_geforce_fx5200_256bit_128mb_now
e_gw_fv.html

jest duzo lepsza od tej co posiadam aktualnie? i dala by zmiane? czy moze
mam za malo RAMU?

Maksymalny procesor jaki moze obsluzyc moja plyta to 2200XP, a mam teraz
2000XP wiec raczej
wymiana procesora nie ma sensu.

Pozdrawiam i z gory dzieki za sugestie