Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 01:40:24 MET

Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> wrote:

> Mam kasę i nie wstydzę się tego:))))) A Ty jesteś buraczkiem-gołodupcem:)

Jeśli mój standard życia jest gołodupceniem, to mi wystarczy.
Niezależnie od tego, jak go nazwiesz.

Za to odnoszę nieodparte wrażenie, że tobie kasy ciągle mało - poziom
biedy określa się nie pustymi kwotami, tylko potrzebami. Nie jesteś w
stanie spełnić swoich potrzeb posiadanymi pieniędzmi, bo inaczej już byś
sobie kupił porządky komputer z supportem (czy to firmowym, czy firmy
zewnętrznej), zatem sam dziadujesz.

> Przecież to nie jest składak, tylko firmowy, wypasiony komputer, było już o
> tym, trzeba też czytać ze zrozumieniem.

Cytuję: "Mam ASUS'a i nie życzę nikomu takiego zakupu".

Masz firmowy wypasiony komputer za 2500 zł brutto? Nie rozśmieszaj mnie...
A czym się ASUS różni od składaka to też nie jestem do końca świadom.
Nie mam osobiście nic do tych laptopów, ale żeby nazywać je firmowymi to
lekka przesada (choć sensu stricte to firmowe one może i są...).
I pozwolę sobie odbić piłeczkę - amnestia maturalna? Bo żadnego
apostrofu po "ASUS" w żadnym wypadku być nie może.

> No, to spróbuj wybrać sobie pracę u mnie hehehehe:))))

Pisałem już chyba 5 razy - u pewnych ludzi nie pracuję. Szczególnie tych
skąpych, dla których 3-cyfrowa kwota to jest jakiś 'kosmiczny' majątek
(mówimy o naprawie narzędzia, którego jak rozumiem używasz do pracy).

I jeszcze mi tylko wyjaśnij - jesteś na stanowisku kierowniczym, czy
jesteś pracodawcą (skoro teraz piszesz o pracy U CIEBIE)?

> Pracuję dla firm zagranicznych i kilka obcych języków jest też wymagane.

Ah, jednak nie jesteś pracodawcą, nawet pewnie nie jesteś na kontrakcie
tylko umowie o pracę? Nie wiem zatem, jak mógłbym pracować u ciebie, za
to podpowiem ci, że osobiście ludzi twojego pokroju także nie zatrudniam.

> Tylko taki jeden Tobie podobny zaproponował swoje umiejętności a jak
> przyszło co do czego, to wymiękł.

No więc jeszcze raz PODPOWIEM - chcesz kogoś znaleźć, podaj _ofertę_. I
najlepiej zrób to z crosspostem na pl.soc.praca.oferowana. Widzisz, taki
zwyczaj się i u nas wreszcie pojawia, aby nie odpowiadać na wishlisty
('wymagane to, oczekiwane tamto'), lecz szukać prawdziwych ofert.

> Myślę, że już nic więcej nie wymyślisz, więc pozwolę sobie na EOT.

Nie kończ jeszcze, dobrze się bawię.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/