Re: Skaner - tani, do uzytku domowego

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Sun 04 Nov 2007 - 18:03:37 MET

Rafal M napisał(a):
> Witam
>
> Poniewaz ostatnio wysylam coraz wiecej faxow przez PC musze sobie
> kupic skaner.
>

> Ma to byc prosty skaner, w cenie <200 zl.
> Glownym jego zadaniem bedzie skanowanie czarno-bilaych tekstow,
> rachunkow w celach archiwizacji, rzadziej czegos w kolorze typu
> zdjecia itd.
>
> Dobrze by bylo zeby szybkosc skanowania czarnobialego byla na
> rozsadnym poziomie :)
>
> Jakie produkty mozecie mi polecic?
> Na co wogole zwracac uwage czy kupnie skanera?
1 preskan ma byc jak najszybszy
2 skaner ma "widzieć" kartke z paru (nastu) milimetrów (CCD) bo inaczej
bedziesz skanował tylko idealnie płaskie kartki. inaczej Np zeskanowanie
jednej faktury z zeszłego roku, wpiętej do grubej teczki zszywaczami,
graniczy z cudem; bedziesz ja musiał wypinac.
3 cena.
Reszta (biuro) bez znaczenia.