Re: Z cyklu jaki pecet: wydajny, tani i cichy?

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sun 04 Nov 2007 - 00:35:03 MET

Użytkownik Konrad Kosmowski napisał:

[cut]

Nie jest ok, bo napisales, ze chcesz cichy i wydajny. Co do wydajnosci
to kwestia potrzeb ale cichy to on nie bedzie. Chieftece generalnie nie
bywaja ciche, mialem GPS-400-101A i piszczal, pod obciazeniem wiatrak
robil huragan, teraz mam Corsaira 450W i podczas grania tez mam cisze.
Co do wydajnosci to ja i tak upieram sie przy najtanszym E4xxx/E6xxx i
podkreceniu do tych 2,66GHz lub jak wolisz do 3GHz + dokupienie
odpowiedniego, cichego chlodzenia (ja mam Ninje).

--
Pozdrawiam,
Maciek