Re: karta dźwiękowa dla muzyki

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 23:11:33 MET

Sander pisze:
> Gdyby dysponował sprzętem audio odpowiedniej klasy to nie pytał by się
> o kartę za 150-200 zł. ... ;)

Pisząc o sprzęcie odpowiedniej klasy wcale nie miałem na myśli
ekstremalnych przypadków. Chodziło mi raczej o to, czy nie ma na
przykład pseudogłośniczków Tracer lub podobnych, bo w takim przypadku
kupno dobrej karty to jak umarłemu kadzidło ;) Wystarczy natomiast coś
kapkę lepszego, u mnie na Logitech Z-2300 różnica była bardzo
zauważalna, a to przecież nadal sprzęt osiągalny praktycznie dla
każdego, nie żadna ekstrawagancja.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl
E-mail podany w nagłówku nie jest sprawdzany na bieżąco.