Re: Jak obslugiwac haslo do HDD (to w firmware)?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 19:22:06 MET

Dnia 2.11.2007, Radosław Sokół napisał(a):

> O ile mi wiadomo -- nie da się.
>
> Mostek USB-IDE w kieszeni musiałby mieć taką możliwość,
> a raczej nikt tym sobie głowy nie zaprząta projektując
> takie urządzenia.

Nie neguję tego, ale...
Zastanawiam się jak zareaguje system na podłączenie przez USB takiego
dysku z założonym uprzednio hasłem w firmware. Najprawdopodobniej nie
wykryje go wcale, ale czy na pewno? Może po prostu zignoruje hasło?
Teoria jedno, ale co na to praktyka? Akurat nie mam kabla USB>IDE pod ręką
by sprawdzić. Ktoś może mnie uświadomić?

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/