Re: WinRAR - Dziwne zachowanie na C2D

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 02:16:30 MET

Michal Bien nastukał(a):

> Tak? To za pomoca 3DMarka da sie kompresowac pliki? Musze
> uzupelnic wiedze ;)

Przy instalacji przekompresowuje tekstury na format obsługiwany przez kartę
graficzną :)

> Wykazywalem tylko ze strasznie slabo wypada winrar przy 7zipie
> jesli chodzi o szybkosc komresji, zwlaszcza biorac pod uwage ze Twoje
> C2D jest zapewne szybsze do mojego A64 X2 - wychodzi duzy wspolny cache
> L2 w C2D co ma spory wplyw na dzialanie algorytmow pakujacych i na czym
> AMD przyoszczedzilo w nizszych X2, zreszta w wyzszych z po 1 MB na rdzen
> tez nie jest najlepiej.

7zipa przypisałem poprzez GPO do wszystkich kompów w firmie, jako darmowy
dodatkowy archiwizer. Format 7z jest zbyt mało popularny, a zip słabiej
kompresuje.

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...