Re: Różnica w wydajności laptopowych dysków?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 14:41:50 MET

W dniu 2007-11-02 14:37, michalek pisze:

> Chodzi mi raczej o odpowiedzi osób, które na przykład zmieniły
> dysk na "szybkoobrotowy" i mogą powiedzieć np. jest niewiele
> szybciej (albo duzo szybciej) a różnica w hałasie zauważalna
> (albo akcetowanie niewielka)

To przynajmniej napisz do czego używasz swojego laptopa. Bo jeśli do
przeglądania WWW, emaili, usenetu, filmów, empetrójek czy pisania w
Wordzie to choćbyś zamontował dysk fafnaście tysięcy rpm to i tak
różnicy wydajności nie poczujesz.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl