Re: asus P5K WS dziwne zwisy

Autor: <michas84_at_gmail.com>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 13:29:16 MET

On 31 Paź, 16:52, Mars <marcinste_wytni...@gmail.com> wrote:

> U mnie podkreca sie na tej plycie bardzo dobrze. Mam bardzo podobny
> komputerdo twojego. Ustawienia pamieci to: 4-4-4-12-35 2,20 V, płyta
> sama ustawia czasami czestotliwosc PCI-E na inne niz standardowa
> czestotliwosc, wiec warto to recznie poprawic - poprawna wartosc to 100.
> Pozatym u mnie Intel C2D e6300 bez zajakniecia dziala na 2,3 Ghz czyli
> 7x333 przy obnizonym!! napieciu na proesorze. Aktualnie mam 1,2 V, co
> owocuje znacznie nizszą temperaturą procesora, a wszystko dziala bardzo
> stabilnie. Masz dobry zasilacz wiec nie powinno byc problemow, ale masz
> [...]

witam,
też mam problemy z asus p5k, też są jakieś dziwne zwisy... w ogóle na
początku mi wypisało, że overclocking failed, a przecież nic z tym nie
robiłem. co do pamięci, to mam 1gb 800MHz, ale wszystkie parametry w
bios'ie są na auto (btw, co znaczą te ustawenia: 4-4-4-12-35 2,20 V?
co do napięcia to wiem, a pozostałe?) z innych dziwnych objawów, przy
każdym drugim uruchomieniu komputera nie ma obrazu (karta grafiki -
radeon x1600 pro 512 mb, pod PCI-e x16), głośnik systemowy też nie
pika, dopiero jak zresetuję to się włącza "normalnie" - do pewnego
momentu. wyświetla się ten ekran producenta płyty i czeka na
instrukcje - czy wcisnąć DEL - wejście do biosu, czy ENTER -
wyświetlić bios post message... jakieś sugestie?