Re: Bootowanie z pendrive USB - czy komus sie to juz udalo?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 00:08:38 MET

Zonk <zonk@zonk.spamer> wrote:

> Teraz to mozesz, zmiana przy korycie na wiejskiej :))

            No tak, ale pisalem w nieco innym kontekscie, choc przyznam ze
te cale rajdy policji po domach naglasniane prze media, jakie mialy miejsce
w ostatnim roku jakby ulatwialy sprawe. Teraz juz ludzie tak nie mowia na
ewangelizowanie za GNU GPLem - "A po co? Przeciez soft komercyjny tez jest
"za darmo". Nie kreca juz tak nosem przy wysylaniu pracy w PDF czy ODF,
nieprzemakalne sa chyba tylko instytucje publiczne, mimo ze to ich przede
wszystkim dotycza minimalne wymagania dla systemow teleinformatycznych.

> Ale... czy ten system linuxowy jest lepszy od hirens boot cd?

            Nie wiem czy lepszy - sporej czesci z tego softu nie znam. Mi tam ten
caly HBC potrzebny do szczescia jakos nie byl. Za to wspomniany
SystemRescurCD czy UltimateBootCD pozwala spac zdecydowanie spokojniej.

> Tak samo prosty i narzedzia tak samo nie skomplikowane i skuteczne (np
> duszek).

            Moge porownac tylko z dosc starym, tekstowym Ghostem 2003 (ver 7)
dolaczonym do plyty glownej - intuicyjne ghost jest chyba bardziej
czytelny, do tego szybszy, ale przy odrobinie uwagi partimage jest bardzo
fajnym narzedziem, zwlaszcza przy robieniu obrazow na udzialy SMB po sieci.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl