VISTA na laptopie-PROBLEM

Autor: E <elakliman_at_go2.pl>
Data: Thu 01 Nov 2007 - 20:36:49 MET

Mam pytanie i prośbę o pomoc. Kupiłam laptopa Acer Extensa 5200 z oryginalną
Vista. Chciałabym ją jednak odinstalować i zainstalować oryginalny XP, ale nie
mogę. po sformatowaniu dysku twardego przy instalacji pojawia sie niebieskie
okno i komputer sie zawiesza. Jest mowa o uaktualnieniu Biosu? kontaktem z
producentem? Wyłączeniu buforowania pamięci w Biosie? Nie mam pojęcia o co
chodzi czy to jakas blokada? Prosze o pomoc.