Re: Umierający (?) dysk twardy

Autor: Marcin Czajka <spamer_at_spam.pl>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 14:17:13 MET DST

Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał w
wiadomości news:eulfmf$k1e$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Albo to kolejny zamierzony feature. I juz w wersji SATA3 dostaniemy
> porzadny zaczep, ale bedzie trzeba wymienic zasilacze, dyski i kable...

Zaczepy są dobre również w wersji SATA2 przynajmniej te służące przesyłaniu
danych. Ja mam żółte kable Gigabyte, które mają metalowe zaczepy i
prawdopodobieństwo wypięcia się kabla jest praktycznie zerowe. No chyba, że
ktoś będzie go ciągnął na siłę ;) Póki co muszą popracować nad kablami
zasilającymi (vide zaczep Gigabyte), ale to w najgorszym wypadku spowoduje
konieczność zmiany zasilacza na jakiś ATX3.0 czy coś w tym rodzaju.