Re: max. procesor do p³yty Asus A7N8X - jaki ?

Autor: Marcin Czajka <spamer_at_spam.pl>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 13:53:57 MET DST

U¿ytkownik "pwil" <pwil@kgb.pl.niedziala> napisa³ w wiadomo¶ci
news:Xns990485FF5BDF1pwilatzpl@192.168.1.5...

> A gdzie autor wspomnia³, ¿e to ma byæ maszynka do domu i/lub do gier?

Pomijaj±c te "liczne przyk³ady" napiszê ripostê. Sugerujesz, ¿e autor mo¿e
mieæ jakie¶ tam profesjonalne zastosowania, itp. Spójrz na tytu³ w±tku i
napisz mi o jakim poziomie wiedzy on ¶wiadczy. Dla mnie to typowy laik,
który szuka pomocy na grupie bo nie potrafi sam czego¶ znale¼æ. Jakby by³
profesjonalist± chocia¿by w jakiej¶ grupie programów napisa³by na czym
pracuje i powód dla którego nie mo¿e/nie chce zmieniaæ sprzêtu. A tak wypad³
na ma³olata, który my¶li ¿e za ma³e pieni±dze zrobi super bolida ze swojego
blaszaka. Równie dobrze mo¿e mieæ s³ab± grafikê i my¶leæ, ¿e procesor
wszystko za³atwi. Inn± spraw± jest wielko¶æ posiadanej pamiêci RAM i system
operacyjny. Mo¿e ma XP i 512 lub 256MB (o zgrozo) pamiêci i nic dziwnego, ¿e
siê wszystko muli. A mo¿e dysk koñczy swoje ¿ycie? Zamiast podawaæ mi
przyk³ady, które i tak dla mnie s± bezsensowne (w moim s³owniku nie ma
archaików typu win98, stacja dyskietek, LPT, COM) zapyta³by¶ go o pozosta³e
parametry i co na tym sprzêcie robi?
Zapêdzi³em siê z Tob± w dyskusjê nie na temat, wiêc j± w³a¶nie zakoñczê, bo
nie wnosi nic konkretnego do pytania g³ównego tego w±tku.