Re: Jak zainstalowac karte WinFast TV2000 XP Expert pod Vista

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 13:00:07 MET DST

Użytkownik "Tomek Niedziółka" <tomeknie.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:eulda4$2jc$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
> Nie moge zainstalowac sterownikow telewizji karty TV WinFast TV2000 XP
> Expert pod Windows Vista. Sterowniki radia same mi sie pobraly i
> zainstalowaly z Windows Update.
> Probowalem zainstalowac z CD dolaczonego do karty, ale tam sa tylko do XP.
> Pobralem ze strony producenta dedykowane do Visty. Gdy podczas instalacji
> wskazuje folder, w ktorym sie znajduja, Windows mi mowi, ze nie ma tam
> odpowiednich sterownikow dla Visty.

A pobrales odpowiednie?- bo do visty 64bit sa inne sterowniki niz do
32bit.Tez niedawno
instalowalem ta karte pod vista i instalacja poszla bez problemu (na
sterownikach sciagnietych ze stronki leadteka)
Problem powstal dopiero kiedy zainstalowalem program do odtwarzania tv
winfasta PVR bo okazalo sie ze niema dzwieku -
karta wpuszcza do kompa audio przez cdin a do wyboru w programie bylo tylko
wejscie mikrofonowe i jakies tajemnicze winfast audio costam,
oczywiscie na zadnym z nich nie bylo dzwieku.Na szczescie problem rozwiazal
sie sam bo klient zrezygnowal z visty
kiedy dowiedzial sie ze jego podstawowe narzedzie -photoshop ma problem z
tym systemem.
pzdr