dlaczego nie win98?

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 08:20:13 MET DST

witam

tak sobie szukam komonentów do nowego kompa, i w wiekszosci instrukcji
nowych płyt g łównych jest informacja zenie nadają sie do pracy z win98.
Staroc ten windows - taksobie pomyslałem. jednak, mam w swoim kompie
płyte która też straszy takim ostrzeżeniem, ale DOS na niej działa! Nie
posiadam win 98, ale zastanawiam sie czy on "nie ruszy" czy bedzie
działał, ale nie wykorzysta czegos tam na nowej płycie.
ciekawi mnie JAki to hardware wyklucza użycie win98?
Pozdrawiam
ToMaszz