Re: Jak programowo ściszyć dysk twardy Samsunga?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 30 Mar 2007 - 13:09:05 MET DST

Proces Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> zwrócił błąd:

> Nic w nich nie zmieniałem. Kiedyś już sprawdziłem, że zmiana AAM w tych
> dyskach tylko w minimalnym stopniu zmniejsza hałas generowany przez
> głowice, za to o prawie 20% zmniejsza wydajność. Tak więc, skórka za
> wyprawkę...

Cóż, wygląda że ten mój biedny Samsung został zrobiony specjalnie po to,
żeby uzasadnić istnienie AAM :) Po włączeniu nie zauważyłem specjalnej
różnicy, ale kiedy później wyłączyłem...

Też chciałem z silnikiem Nideka, ale nigdzie takiego nie znalazłem i w
końcu machnąłem ręką. Wydajność nie spadła drastycznie, czas dostępu to
14 vs. 16 ms.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8