przytłumiony dźwięk w słuchawkach - Headphone Theater ??

Autor: Rostov <rostov_at_o2.pl>
Data: Fri 30 Mar 2007 - 10:31:10 MET DST

Witam,

Mam kartę dźwiękową zintegrowaną na płycie A7V8X-X Asusa i słuchawki z
mikrofonem MT-3500 Mediatecha - wiem, że to nienajlepszy duet, no ale
mam jak mam.

Na wcześniejszych słuchawkach (też za 15 zł) nie było tego słychać,
ale teraz, kiedy kupiłem wyżej wymieniony model, zauważyłem, że przy
ostrzejszej muzyce (Iron Maiden) wysokie tony są z lekka wytłumione.

To najprawdopodobniej wina nienajlepszej jakości słuchawek, które
raczej są przeznaczone do komunikatorów typu Skype, a nie słuchania
muzyki.
Że potrzebuję słuchawek do obu tych zastosowań, a i budżet miałem na
ten cel niski, więc pochopnie zdecydowałem na ten model, bo popprzedni
się rozsypał, a potrzebne mi były słuchawki z mikrofonem w trybie
pilnym.

Moje pytanie dotyczy więc tych wytłumionych wysokich tonów - czy jest
jakieś oprogramowanie, które może pomóc mi je trochę wyostrzyć ??
Np. Headphone Theater firmy Sensaura ??

Wiem, że to głównie wina słuchawek, które właśnie chyba specjalnie
tłumią wysokie tony, ale może da się to jakoś wyregulować sprzętowo ??

Pozdrawiam, Rostov