Opinia o Tracer helfire

Autor: Tp <tpokala_at_poczta.fmWYTNIJ_TO!!!>
Data: Thu 29 Mar 2007 - 19:21:54 MET DST

Witam,

Byłem zmuszony do nagłej wymiany zasilacza i wybór raczej padł na to, co
było niż na to co IMO najlepsze.

Wybrałem Tracer Helfire 450W.

Proszę o jakąś opinię na jego temat.

Z tego co na szybko zauważyłem, a raczej usłyszałem to CISZA, ale mam kilka
pytań:
- jak mam go zamontować? założyłem wiatrakiem do dołu, ale z tego cowidze to
nalepka jest do góry nogami wtedy. Jak dam wiatrak do góry (a wypycha on
powietrze) to może być problem z chłodzeniem? (będzie zaledwie 2-3 cm wolnej
przestrzeni między obudową a obudową zasilacza.
- zasilacz jest w wersji ATX 1.3 czy to dobrze/źle? Jaka różnica względem
ATX 2?

Sprzęt na jakim chodzi to:
- AMD X2 4200 EE AM2
- Gigabye GA-M55 Plus rev 2