Re: C2D 4300 czy 6300 na Asus P5LD2

Autor: Marcin Czajka <spamer_at_spam.pl>
Data: Thu 29 Mar 2007 - 17:41:28 MET DST

Użytkownik "Jacek R" <jr72@o2.pl> napisał w wiadomości
news:eugl7u$kr$1@nemesis.news.tpi.pl...

Co proponujecie zrobić, wyczytałem jedynie że 4300 doskonale się kręci,
ale przecież 6300 pewnie i bez kręcenia jest wdość wydajny?
jeśli źle rozumuję prosze o wyprostowanie :)
który procek lepszy w mojej konkretnej konfiguracji ?

Różnica w wydajności IMO niezauważalna. Główna różnica to pozbawienie E4300
wirtualizacji z której pewnie nie skorzystasz (jak większość) skoro nie
zwróciłeś na ten fakt uwagi. Dodatkowo E4300 świetnie się kręci nawet z
kiepskimi pamięciami. Ja na Twoim miejscu wziąłbym tańszy.

pozdrawiam