Re: Jak programowo ściszyć dysk twardy Samsunga?

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Thu 29 Mar 2007 - 11:23:53 MET DST

> PS. Powtarzam: terkot głowic najlepiej wyeliminować dokładając
> RAMu i zmieniając oprogramowanie na nie używające dysku
> tak często.

Terkot mi nigdy nie przeszkadza. Mam 2 GB RAM i naprawdę jestem zadowolony z
konfiguracji komputera.
Tak - jest on prawie pasywnie chłodzony. Wiatrak na procesorze (standardowy
BOX z X2 3800+) pracuje na 600 obr, wiatrak wyciągający z obudowy na 5V (oba
bezszelestne), zasilacz TAGAN 380, który do 160W kręci wiatrakami na 600
obr. No i ten nieszczęsny dysk twardy ;).

MN