Re: Supercichy desktop c.d.

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 21:15:36 MET DST

** Wojciech Skrzypinski wrote:

> Komputerek rzeczywiscie rewelacja, ale tutaj pytam o peceta.

Przecież to lekko udziwniony pecet, myślę że bez problemu uruchomi się
na nim Linux, po większych lub mniejszych hackach Windows. Kwestia czasu
tyko. ;)

Ja tam to kupuję kiedy tylko się pojawi normalnie w sklepach w USA.
$300 za taki komputerek to całkiem niedrogo. I nie mam zamiaru używać
tego z Apple TV tylko przeorać to i postawić sobie media centrum na
Linuksie. ;)