Re: Czy warto doplacic 800 zl do Core Duo? Jaka jest roznica w wydajnosci?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 14:26:27 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Radosław Sokół
>Zdaję sobie z tego sprawę. Nie chcę jednak się tu specjalnie
>rozwodzić nad tym problemem, bo to NTG.

Może i masz rację. Przyzwyczajony jestem do grup, gdzie off-topiki nie
są tak tępione, a wręcz są pożądane. :-)

>Po prostu sygnalizuję,
>że dual-core to często tylko sprzętowe rozwiązanie problemu
>leżącego w oprogramowaniu, a nie metoda zwiększenia mocy
>obliczeniowej.

Jeśli porównujemy "szybszy" jednordzeniowiec z "wolniejszym" dual-core,
to owszem. Bo przecież jeśli porównywalibyśmy "porównywalne" procesory
(tak, wiem że to trochę bełkotliwie brzmi; chodzi mi o to, żeby pojedynczy
rdzeń miał taką moc obliczeniową jak ten jednordzeniowy procesor), to
już by tak nie wyglądało. W końcu po coś ludzie to SMP kiedyś wymyślili.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Aww,  you  don't  like the Borg assimilating
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. you? Call 1 (800) IRRELEVANT