Re: akceleratory fizyki

Autor: Qbab <barbasz_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 09:07:54 MET DST

> Wiesz, ale nie zawsze chodzi o wydajność. Liczy się *jakość*
> gry też czasem. A w testach, które czytałem, podkreślano, że
> choć wydajność nieco spada, to odwzorowanie praw fizyki jest
> *nieporównywalnie* lepsze.

czyli to nie akcelerator tylko poprawiacz :)
ciekawe czy to ma sprzętowo zbudowane np. rozwiązywanie równań stosowanych w
symulacji zjawisk fizycznych czy coś w tym stylu, że szybciej liczy
"dokładniejsze" sprawy czy tez jest to po prostu dodatkowy procesor ?

--
www.barbasz.republika.pl
http://galeria-nanorafy.ovh.org/